Söndag

Vaknade inte idag förens vid halv 12 men jag hade kunnat sova mycket längre men det fick jag inte riktigt för älsk, eller fick och fick han sa att han skulle gå upp och jag kände inte för att ligga ensam i sängen .

Efter ett tag kom M och då skulle vi till parken för att gå och kolla in ramlösadagen haha men när han kom låg jag fortfarande i sängen men det led ju ingen av M&M av eftersom de satte sig och kollade något program om bilar.

Ner till parken och gick rundor i kanske en timme och sedan hem till älsk igen :p

Ikväll har varit en riktig slappningskväll med ont och en pappa som inte förstår att jag har ont, haha !!

Sängen blir det snart för jag är otroligt trött men jag kommer sakna att kunna kolla på tv precis innan jag somnar :(

Kram och godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0