Saknar lille sötegöte






Helt sjukt vad jag saknar att ha min lilla vovve här hemma och det är ju ganska löjligt eftersom han åkte imorse men när man är ledig är man ju så van vid att ibland få höra små tassljud och så kommer han in och hoppar upp i ens knä eller så letar man upp honom i mammasoch pappas säng och bara myser ett tag..
Ändå kände jag imorse att det var rätt skönt eftersom man slipper känna pressen att man har någon att gå ut med men å andra sidan får han mig ut i parken på härliga rundor<3 Han ska vara hps syrran idag och imorn, sen är det mammastur och ha honom ons,tors och så är det min tur på fredag och i helgen är han ju med oss alla <3 Nu är det ju så att han alltid bor hemma men får vara på olika ställen på dagen med tanke på vad jag ska göra eller omr syster vill ha lite sällskap =)

Men jag saknar iallafall mitt lilla smex !!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haft en bra start på veckan? :)

2008-06-30 @ 14:06:52
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: tack=)



duu, hur fick du så att bakgrunden syns emellan headern och när inläggen börjar?=)

2008-06-30 @ 14:28:14
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0