Min söta mamma !!





Imorse blev jag då väckt av mamma som först frågade om min lilla plutt fick ligga och sova i min säng, och det var väl klart han fick vår lilla sudd. Det är ju faktiskt alltid mysigt att ha vovven vid fötterna på morgonen, klarar inte av att ha honom på natten för han tar för mycket plats även om han är väldigt liten ..

Sedan börjar hon snacka om hon får låna skor av mig och så svarar man ja, så står hon och snackar en massa och sedan kommer frågan - Får jag ta vilka skor jag vill? Och jag bara JAAA och så säger man att de är i garderoben så hon bara jaha du har dem med dina kläder och jag bara nej, jag har dem i garderoben med ytterkläder, mammsen går till jobbet och kvar ligger jag klar vaken och kan inte somna om. Detta leder till att jag varit uppe i över 2 timmar och att jag är trött !! :D

Men hon är söt min lilla mamma <3

Kommentarer
Postat av: caroline

ahh uch känner absolut igen det där, min mamma brukar också göra det, kanske något med mammor:P

2008-06-16 @ 10:56:10
URL: http://cajjomell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kul! Lycka till =)

2008-06-16 @ 12:41:00
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0