choklad pudding med vispgrädde!!!

Sitter här med en skål choklad pudding med vispgrädde till, super gott !!
Väntar på att älskling ska ringa så ska vi gå en runda i parken och sedan hem till honom och mysa i sängen kanske se en film eller något annat !!

Har städat helt klart också+ att jag har pratat med Clara och jag ska åka till K-stad/Åhus imorn och stanna tills på onsdag så ska vi hyra film och annat mys :p
Just det måste ju kolla tågtider och ringa henne kom jag på, skynda sig nu ju :p

KRAM !!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det låter gott! Vad chokladsugen jag blev. Ja grannhundarna är riktiga otäckingar, men som sagt de verkar inte vara ute så mkt nu för tiden så då blir det fritt fram för mina kissar=)

2008-06-23 @ 20:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0