V och E som i väldigt ensam !!

Denna dagen har varit så otroligt lång att jag inte riktigt fattar hur den kan ha varit så seg.
Började ju med att jag gick upp vid öh, kvart över fyra imorse, eller gick inte upp då men vaknade gick upp vi kvart i fem för att äta frukost med han jag älskar mest och sedan satte vi oss i bilen och han skjutsade mig hem och åkte sedan vidare till Höganäs för att dra till gatebil i Norge, men han kommer ju iallafall hem på söndag och då ska jag sova där om han inte kommer hem för sent :p

Är jätte hungrig och vill ha något att äta men vi har inget tror jag får väl gå upp och kolla kyl och frys i jakt på något ätbart!!=)


Kramar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0