Ojdå!!

Inlede kvällen med att åka upp till väla för att träffa Morre och så gick vi rundor, han köpte present till sin lillasyster och jag till min älskade Emilia och sen så gick jag in och handlade ett linne och lite till på H&M..

Efter det frog vi ner till stan för att hämta biobiljetter och sedan hem till honom och myste lite för att jag senare skulle bli upphämtad av mami, runt sådär tjugo i åtta och så åkte vi till systeryster.

Blev mat på Harrys , syrran och jag skämdes lite eftersom vi besällde exakt samma mat/dryck och svara samtidigt mm. =) Sex and the city var det sen och den var ju super BRA !! Blev både skratt, snyft och godisätande (för min del då):p

Råkade bestämma mig kl 00.00 för att möblera om här i mitt rum lite och städa undan och så blev det och nu sitter jag här väl medveten om att jag ska till jobb om 6 h och ska gå upp om 4, usch, inte så smart om man säger så !!

Nu blir det godnatt för idag:p

Kramar<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

trevlig blogg du har =)

2008-07-08 @ 02:43:07
URL: http://sandrastenhag.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh vad roligt med Sex and the city filmen, jag har inte hunnit se den ännu .. :P

2008-07-08 @ 07:45:27
URL: http://jels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0