Lördag !!

I mitt förra inlägg skrev jag att jag var tvungen att åka på mini-semester för att vila upp mig och lite sånt men det var ju inte lönt eftersom så fort jag kom hem började mina superdåliga vanor igen, helt sjukt faktiskt.

Väntar på att emilia ska komma vilken sekund som helst så ska vi fixa i ordning oss, äta och ta undan mina saker här i huset och sen är vi redo för förfest, efter det HBG-festivalen, hoppas det blir en lyckad kväll !!:D

Under kvällen kommer jag faktiskt bara vänta på ett telefonsamtal och det är samtalet från min älskling som kommer hem idag, shit vad jag längtar nu känner jag , vill bara att han ska komma hem just nu !!

Ha en bra dag, hörs imorn när vi kommer vara bakfulla och slitna:p

Pussi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0