Kvällen blev kort

Åkte iväg med daniella till stan vid halv sju någon gång och då sa jag till henne att vi var tvugna att dra till H&M, skulle köpa sminkbortaggningsmedel men kom jag hem med det icke sa nicke :) Väl på Hm hittade jag världens gulligast neccesär, rosa med hello kitty på, helt underbar var den och var ju tvungen att ha den så det blev den som hängde med hem istället, var även nära på att köpa en blå jätte cool väska men ändrade mig i sista sekund.

Sedan blev det donken för mat och glass som åts till många skratt, har glömt hur skoj jag har med den söta lilla filuren och vi har kommit på att vi är konstiga och att man är som man umgås :p



Daniella på busshållplatsen när vi skulle åka hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0