klippt !!

Nu har vännerna precis gått och vi gjorde en liten spontan sak, Kajsa klippte mig :p Från början var det meningen att dom skulle komma hit äta scones och bara snacka och såklart, ta en cigg men sedan kom vi på att vi skulle tunna mitt hår och ja, precis när dom skulle cykla iväg så fick jag värsta rycket och sa att Kajsa skulle klippa mitt hår kort så det blev nog 5-10 cm som åkte , det var faktiskt rätt mycket men jag är faktiskt supernöjd =)

Var innan idag och lämnade en blomma till Olivias mamma som fyller år idag och hämtade då också min luftmadrass som dom tog från stugan till mig och pengar som mami och papi skickat med henne och olivias pappa så att jag kunde handla lite mat här hemma , yes and thank you mom and dad !! =D

Nu ska jag försöka få tag på mesen för tredje gången och se om vi ska hitta på något, räknar stark med att vi ska göra det =p

Pussis (och tack Kajsa!!<3)

Kommentarer
Postat av: SE HIT !!

Hej. Har du hört talas om GratisBio.se? Det är en superbra sida där du enkelt tjänar poäng. Alla kan bli medlem, oavsätt ålder! Innan jag registrerade mig så va jag välldigt osäker, men jag blev väldigt glad sedan när jag insåg hur enkelt det va! Sidan är 100% seriös. När du har samlat tillräkligt många poäng så kan du byta ut det mot biocheckar eller presentkort från H&M, Kicks, Stadium, Åhlens och många många fler! Det enda du går med på är att på mycket enkla sätt och utan kostnader samarbeta med gratisbio och deras sponsorer! Lätt som en plätt!

När du registrerar dig får du 50 poäng, om du klickar på länken nedanför får du 25 poäng extra - alltså 75 poäng totalt. Bra va?

Så vad väntar du på, klicka på länken nedanför.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=56467



Puss & Kram // Lisa

2008-07-31 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0