god morgon några timmar försent !!

God morgon känns så fel att säga nu eftersom jag har varit halv vaken och uppe sen halv sju sju imorse och jag hatar det. Hatar att vakna på morgonen av Morres väckarklocka som ringer och jag vet att det är dags för honom att gå upp och efter ett tag komma tillbaka och säga att det är dags att åka hem igen.
Att jag aldrig går och lägger mig igen är ju bara dumt eftersom jag blir så trött av att vara vaken så länge..

Hoppas alla andra har fått sova gott, nu är det en cigg som gäller ute på balkongen och sedan ska jag kolla days, silken tönt jag är egentligen men det skiter jag i !! ;P

Kramaar


Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar: Tack och god morgon :)

2008-07-18 @ 10:03:08
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0