God morgon!!

Jag vet att det är långt ifrån god morgon för dom flesta men för mig blir det faktiskt god morgon , vaknade för typ en halv timme sen:P

Inatt sov jag hos min älskling hur mysigt som helst, vet inte hur jag ska klara mig utan honom i veckan när han åker på lördag, kommer sakna honom så otroligt mycket =(

Annars har jag jobbat hela helgen och inte haft tid att blogga men nu under veckan är det igång igen ..
Förutom att helgen bestod av att jobba så träffade jag några kompisar jagi nte sett på otroligt länge i lördags och det var riktigt trevligt att bara mysa snacka och kolla film. Vi såg supersugen och den var så otroligt rolig, iallafall när man var en aning trött :p

Pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0