God morgon!!

Idag är verkligen en sån dag man bara ville dra täcket över huvudet och somna om igen men så blev det inte tyvärr.
Morre var snabbt uppe och fick mig(tyvärr) att följa med =)

Kom hem för ett tag sen och ska snart dra till jobbet själv, usch inte vidare skoj men inte så jätte många dagar kvar nu, "bara" åtta , men det kunde ju faktiskt varit fler så jag gissar att jag har rätt tur !!

Drömde så sjukt konstigt inatt drömde att Morre kom hit med min syster (de är igenom henne vi har träffats) och så sa han inte ens hej till mig utan han gick upp och satte sig och käka med henne i köket istället och jag bara hallå så jag vaknade med meningen (som jag då sa ganska surt mot honom) - Tror du att det är så himla roligt när du bara går upp med min syster och äter ? Och han bara -va? och var allmänt som ett litet frågetecken, stackars min älskling så jag fick ju förklara och sedan fick vi somna om =)

Göra ve sig nu och sedan käka lite frulle och göra mat till jobb och sedan ^^Yey^^ jobb :P!!

Ha en  bra dag, kramar<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAha det är så hemskt när man drömmer sånda där drömmar haha:P

2008-07-15 @ 11:35:48
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: ida

God morgon :) ja visst är skorna fina!

2008-07-16 @ 07:14:22
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0