är du full?

Den frågan får jag faktiskt rätt ofta nuförtiden allt och alla verkar tro att jag antigen är full eller bakfull, svaret till detta är NEJ, jag är inte full och verkligen inte bakfull . Mitt lilla problem är att jag sover förlite äter dåligt, lever på bröd och vatten (godis) och jag är verligen seriös, äter inget annat förutom korven igår på dif-matchen !!

Allt detta leder till att mitt humör går i vågor antigen är jag så trött i fysiskt och psykiskt så att jag domnar av helt och det känns som jag ska svimma eller så är jag övertrött, skrattr åt allt och flummar och ibland händer enstaka gånger kan jag vara seriös och va "normal"!!

Detta gör att jag tar en mini-semester till mina föräldrar i stugan och stannar i 2 dagar där ska jag bara äta och ta det lugnt och umgås med dom och deras kompisar från sthlm, vill ha bra och lite små dåligt väder, smådåligt bara för att mamma ska åka in med mig till k-stad , shoppa och mysa :p

Nu måste jag springa, tåget går om 20 minuter !!

Kommer saknar dom flesta (ni vet vilka ni är) Ni hjälper mig verkligen, det är ni som får mig att inse saker och jag vet att även om ni kan säga "hårda" saker så är det bara för ni är mina vänner!! Ni har verkligen stöttat mig när jag har det svårt, älskar er verkligen och tackar för att ni finns i mitt liv !! <3<3


Puss, vi syns på HBG-festivalen !!

Kommentarer
Postat av: Lou

Ta hand om dig gumman! (:

2008-07-22 @ 19:32:54
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0