4 dagar kvar !!

Nu är det bara 4 dagar kvar på jobb, kan det bli skönare, tror verkligen inte det kan inte beskriva känslan !!
Nu ska jag jobba 2 dagar sen åker jag till mamma och pappa i Åhus (våran stuga) och sedan stannar jag där i 2 dagar och myser med dom, har inte kommit fram till om jag tror det kommer gå bra annars får jag väl bara åka hem tidigare liksom :P

När jag kommer hem efter den lilla minisemestern är det 2 dagar kvar på jobb och 2 dagar tills min älskling kommer hem, man känner att det är något som saknas men jag vet ju att han kommer hem igen så det börjar bli bättre och lättare.

Nu ska jag fixa det sista innan jobb och sedan springa iväg, ha en bra dag !!<3


Kommentarer
Postat av: MAdde

Skönt med lite semester, själv komme rjag inte att ha någon Suckar



Kram Angelwing

2008-07-21 @ 08:26:03
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0