Påsar under ögonen !!

God morgon alla !!

Jag har kommit på att jag har fått enorma påsar och svarta ringar under ögonen eftersom jag inte sovit ut ordentligt (sovit överhuvudtaget) på eh(?) 4 veckor . Det är ju sjukt, jag kan verkligen inte sova och innan vem är det då som somnat först och kan sova som en stock hela natten och sova kanske typ 9-10 h per natt , nu sover jag typ 6-7 , inget vidare ..
T ex igår när jag och älsk skulle sova jag kunde verkligen inte så jag bestämde mig för att störa honom en aning och det slutade med att han bara lägg dig på mig och sov typ, haha och det konstiga var när jag la mitt huvud på hans bröst och slöt ögonen somna jag direkt, är det bara att jag behöver trygghet?

Back to school idag vilket påminer mig om att jag måste börja göra mig i ordning nu eftersom jag och le sctekd ska äta frulle på espresso house om typ 1 h 30 min och vi ska typ cykla dit :P hahaa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0