Hur svårt kan det va ...

Hur svårt kan det egentligen vara att packa en väska, en väska som ska innehålla myskläder, badkläder och lite till men såklart klarar jag inte av det och jag får panik.. Har försökt packa nu i en halvtimme men jag lyckas verkligen inte för jag hittar bara mer saker som kanske kommer användas som kanske kommer vara bra att ha och så slängs det fram.

Kan jag bara inte bli normal och kunna packa som en normal människa som ska bort i eh 2(!!) dagar , inte ens det.
Och så försöker jag få tag på mamma för att få hjälp tror ni man får tag på henne då(?) just det NEJ .. Någon annan som kan hjälpa mig, nej nu ska jag faktiskt få detta att lyckas måste även komma på något att äta lunch, har inget gott hemma =(

SLut på klagning för min del, vi hörs senare om jag lyckas att packa vill säga !!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0