God morgon (för tidigt)

Det är verkligen förtidigt att ha varit vaken från kl halv sju när man inte ska göra något speciellt och man har sommarlov ändå sitter jag här =P
Inatt trodde jag en nalle i sängen var morre och det gjorde jag igårnatt också man blir liksom så glad när man vaknar och tror att den man älskar ligger brevid en och sen så ser man att det inte alls är han och blir sjukt besviken..

Har iallafall smset lite med honom nu på morgonen för han skulle till jobb och jag skulle eH sova? Haha, mina planer ändras faktiskt rätt ofta om man säger så !!

Upp och äta frulle och kolla tv nu =)

Vad gör ni denna morgonen?

Kommentarer
Postat av: bownii

ja halv sju är tidigt..ja vakna 6 i dag och egentligen börjar ja inte förrän 3 så ja gick o lade mig igen :)

2008-08-20 @ 10:59:20
URL: http://www.bownii.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0