God morgon!!

I natt låg jag och älskling vakna till typ 2 halv 3 vilket som var väldigt osmart eftersom han klocka ringer  6 på morgonen och det är dags för honom att gå upp vid halv sju och för mig vid sju !!
Tanken var att jag skulle komma hem gå raka vägen in till min säng och somna om men så fel man kan ha och vilket önsketänkande det visade sig att vara.

Hade glömt nycklarna hemma igår och jag ville inte väcka mami så jag fick sitta ute på trappen en halvtimme och vänta på att pappa skulle öppna dörren och när han gjorde det så ville han att jag skulle gå ut med mitt lilla smex så då gjorde jag det och allt detta resulterade till att jag kom in med en pigg hund och var lika pigg själv =S

Ska springa upp nu och se om mamma är  vaken och om det är dags för frulle =)

Pussilusstuss!!

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

hej!



Bli medlem på den här sidan och få poäng som du sedan kan växla in till lotter, prylar, presentkort och mycket mer



http://www.SuperGratis.se/?r=43278



Mvh N I C O L E www.kiwiz.blogg.se

2008-08-07 @ 08:48:57
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0