det regnar !!

Hej !!
Sitter hemma i myskläder och väntar på att det ska lugna sig med regnet så jag kan trska tillbaka till Morre igen, men det verkar inte lugna sig och varför skulle det eftersom det har öst ner såhär hela dagen . . .
Annars har det varit supoermysigt idag om man bortser från att Morre har blivit sjuk och ligger hemma i feber så han har varit trött och hängig idag och jag känner att det börja komma till mig också, usch vill inte bli sjuk när det är sommarlov =(

Ska städa undan lite till här nu och sedan ta mod till mig och gå ut genom dörren och möra ösregn !! =P

Pussar

Kommentarer
Postat av: Anna

Hela din blogg är så sjukt underbar! Puss.

2008-08-04 @ 22:01:00
URL: http://heeejanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0