bortskämd, jag? ALDRIG !!

Pappa betalar, bortskämd , brat och mycket mer har man väl blivit kallad och om jag ska erkänna är jag väl väldigt mycket pappa betalar, eller som minstorasyster sa en gång, mamma betalar med pappas pengar.. Har även alltid fått höra det från mina päron när jag säger det till min hund att han är bortskämd(för det är han verkligen) så säger dom alltid "det är det fler här som är" =) Men är inte alla här i världen lite pappa betalar, visst vissa mer än andra men ändå`!!?
Men mest bortskämd har jag nog varit av min farmor som gav mig cola på morgonen bara för att jag inte ville ha något annat men även av Morre, världens bästa som är så gullig att när han ska ut och fixa med bilen så fixar han först chips, läsk och ser till att jag har det allmänt bra och sedan ska vi åka till BK och äta (han bjuder) visst kanske i världens nyttigaste saker men bortskämd av honom är jag allt =)



Du är det bästa som hänt mig !!<3

Kommentarer
Postat av: bownii

söt frilla han har :) ;)

2008-08-19 @ 20:23:06
URL: http://www.bownii.tjejsajten.se
Postat av: Angelica

haha jag är mer ; jag betalar själv :D

får aldrig nåt från mina föräldrar så det är inte så konstigt att jag redan haft 6 jobb och bara är 18 år :D

2008-08-19 @ 21:54:18
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Den var billig på Jula, men dock fick jag med mig några saker som ej hörde till den och så saknades det en massa skruvar.. Då är det nog bättre med dyra saker, så man verkligen får valuta för pengarna!..

2008-08-20 @ 00:32:06
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0