Onsdag !!

Dagen spenderades med mami i Helsingör, var 2 veckor sen jag såg henne nu men på söndag flyttar dom hem igen, min mamma och pappa =P
Vi gick bara rundor och skrattade och shoppade, hade allmänt mysigt och bra !!
Fick en jätte fin lång tee av henne som var hur cool som helst och mamma kände sig lite "svag" när hon köpte den sa hon !!=D

Påvägen hem skulle vi ta tåget och då fick hon för sig att vi skulle åka biljett så på tåget utan biljett och hoppas på  det bästa, och ingen konduktör kom som tur var =P Sedan ser hon jätte glad på tåget och säger "- Linda, om konduktören kommer så säger jag bara att atomaten inte tog min 100-lapp" och så såg hon allmänt nöjd ut min älskade mamma =D

Nu sitter älskling här och han har börjat läsa en bok bara för han har det så tråkigt, stackaren =)
Maten kallar snart, så gott är grymt hungrig !!

Pussiluss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0